Оп оп, продовжуємо рубрику про двигуни BMW, сьогодні у нас двигун B58. Ми Вам розповімо, які інноваційні рішення були застосовані в ньому в порівнянні з N55, чому він витримує в стоку по залізу близько 700-800 к.с. Також він ставиться на Toyota Supra, з якої було знято близько 1000 к.с. Вважається у тюнерських колах майже як 2JZ через 20 років.
І так почнемо: двигун B58 3.0 бензин - останній шестициліндровий мотор БМВ який продовжує серію легендарних шести циліндрових моторів БМВ з турбіною, В58 - спадкоємець мотора N55 теж 3.0 з турбіною. Мотор В58 ставиться на БМВ, що випускаються останні 5 років такі як 340i, 440i, 540i, 740i. Цей двигун був визнаний найкращим двигуном 2017 року.
Залізо двигуна В58: головна особливість В58 – це блок циліндрів він тут закритого типу так само як і на двигуні М54, М52, М50 у двигуні N55 застосований блок відкритого типу.
Блок закритого типу в двигуні B58 дозволяє бути йому міцнішим і жорсткішим це дає великі шанси, що він буде витримувати великий крутний момент і велику потужність, з іншого боку блок закритого типу погіршує пропускну здатність антифризу через нього, а це в свою чергу погіршує тепловідведення двигуна Але це не так критично в цьому двигуні, оскільки БМВ застосувала нову систему контролю температури.
Двигун N55 не може похвалитися такими показниками потужності, з нього безпечно можна зняти 500-550 к.с. У випадку Stage 3 триматиме 600-700 к.с. Продовжуємо по залізу В58 у ньому стоїть кований колінвал, шатуни та поршні у стоку витримують приблизно 700-800 к.с. Також варто згадати про блок двигуна В58 на стінках циліндра використано спеціальне покриття від БМВ, а в двигуні N55 були гільзи тут стоїть якесь покриття тому що склад особливо не відомий і як воно себе поведе покаже час. Щодо гільз або покриття на циліндрах на старих двигунах БМВ були гільзи потім почався Нікасил з Алюсилом це було погане покриття,
потім на двигунах N55 почали застосовувати гільзи це було добре тому що на самому них менше шансу, що будуть задири, пошкодження і не буде стиратися покриття. Невеликий недолік обслуговування двигуна В58 ланцюга ГРМ знаходяться позаду ближче до водія як у дизелях N47, N57 це ускладнить заміну ланцюга ГРМ та обслуговування цього двигуна.
Конструкція з ланцюгами ззаду може погано позначитися коли у Вас раптом у майбутньому приблизно на 150000 км пробігу закінчить термін служби один із вузлів виконавців VANOS на впуску або на випуску, то його також саме доведеться важко обслуговувати ззаду. Valvetronic тут застосований від наступного покоління, оскільки він відрізняється від Valvetronic на двигуні N55.
Мотор B58 так само як і N55 не відрізняється низькою температурою роботи, тому варто чекати течі по прокладці клапанної кришки і піддону в районі 100000-150000 км пробігу.
Навісна частина двигуна:
Паливна система: двигун B58 по паливній схожий на двигун N55 також є безпосереднє упорскування, насос низького тиску і насос високого тиску, в цьому двигуні було застосовано цікаве рішення в порівнянні з N55, в N55 йде знизу ТНВД, тиск на рампу і вже від рампи йдуть магістралі у форсунки.
В В58 зроблено цікаве рішення, від ТНВД йдуть магістралі в рампу, а саму рампу вставляються форсунки, тобто рампа над форсунками, у цьому двигуні є дві рампи одна рампа розділена на дві частини.
Форсунки: у моторі N55 вони були вдалим варіантом, щодо мотора M54, а у В58 у нас ще не було випадків їхньої поломки.
Система запалення: тут застосовані аналогічні котушки як N55.
Система подачі повітря: двигун В58 відзначився дуже знатно від N55, в N55 застосована класичне компонування подачі повітря, йде турбіна від турбіни Pipe йде в інтеркулер з інтер кулера на впуск, тобто повітря охолоджується в повітряному інтер кулері.
У двигуні В58 нова технологія, коли з турбіни повітря йде не через інтеркулер, а йде відразу до впускного колектора, колектор тут застосований з рідинним охолодженням, стоїть вбудований рідинний інтеркулер.
Турбіна: що в N55 що в В58 Твінскрольна турбіна в В58 вона більше на 20% продуктивності, у N55 до 2013 було вакуумне управління турбіни з регулятором, а після 2013 року електронне управління (електронний Вестгейт). У двигуні В58 лише електронний Вестгейт. Застосування електронного Вестгейта в турбіні дозволяє прибрати проблему вакуумного керування наддувом, у вакуумного керування наддувом є кілька мінусів, з віком починають вакуумні трубки розвалюватися, регулятор засмічується десь подача вакууму слабшає, а В58 електронний Вестгейт не потрібний ніякий вакуум і регулятори.
Valvetronic: на відміну від N55 в якому моторчик Valvetronic стоїть усередині ГБЦ, тобто щоб його замінити потрібно знімати клапанну кришку N55 система Valvetronic третього покоління.
Регулювання картерних газів B58 як і у N55 застосована в клапанній кришці мембрана буде ламатися приблизно після 150000 км пробігу.
Система охолодження: в моторі В58 стоїть радіатор антифризу, як і в N55.
Тільки до нього ще додався радіатор інтеркулера і кондиціонер виходить сендвіч збільшився, миття радіаторів рекомендована приблизно раз на 2 роки для того, щоб уникнути перегріву.
Цікава різниця з N55 в, тому що в N55 була електрична помпа, а в В58 помпа механічна і вона набагато дешевша.
Тому, що в В58 застосований рідинний інтеркулер є два контури системи охолодження можлива подвійна проблема з кришками або бачки будуть лопатися, швидше за все на системі рідинного інтеркулера не лопатиметься, а на звичайному можлива така проблема. Через те, що тут застосована механічна помпа і є турбіна то при заглушеному двигуні неможливо прокачати антифриз, щоб після нагрівання охолодити турбіну тут застосована додаткова помпа яка проганяє, циркулює воду через турбіну тим самим при зупинці можна не турбуватися що там закоксується масло або буде локальне перегрів. Оскільки є локальний контур охолодження інтеркулера, там теж потрібно ганяти охолодну рідину, цим займається не велика електро помпа.
Навісна частина двигуна: компресор кондиціонера та генератор не ламається як і на попередніх двигунах, натяжний ролик там є один, його рекомендується міняти разом з ременем разі у 100000 км пробігу.
Підсумки:
Двигун В58 краще ніж N55 майже по всіх пунктах, за винятком додавання деяких нюансів в плані рідинного охолодження інтеркулера невідомо як він себе поведе через 5-10 років, також обслуговування ланцюга ГРМ і VANOS швидше за все доведеться знімати двигун.
В основному у двигуна В58 одні плюси, N55 програє.
Ми рекомендуємо автомобіль для покупки з двигуном В58!
Comments