top of page
vselena4

Кінець нудного життя на 2-літровому дизелі! Взяв авто для душі — максимум потужності за мінімальні гроші!

ОП ОП! Стаття про наш новий проект BMW E92 335i по низу ринку.



Останні автомобілі Славіка були дизельні, а до дизельних авто у нього були бензинові дрифт-корчі, як Е30, Е46, Е36, але після їх продажу був куплений проект BMW F11 525d і згодом успішно проданий.


Після продажу F11 наш менеджер вирішив купити собі щось швидке, і він вирішив подивитися Е92 335 на задньому приводі, хотілося МКПП і також дуже хотілося знайти авто з М-пакетом і спортивними сидіннями.


 

Перше авто, яке було оглянуто – це Е92 вартістю 12000$ з проблемою — несправність АКПП та сумний стан кузова і салону.


Другий варіант був Е92 вартістю 14000$ у голубому кольорі, з М-пакетом, і було прийнято рішення загнати її на сервіс. Після того як тачка приїхала на СТО, з 5 метрів було виявлено дуже погане покриття кузова, погану збірку салону і не обслуговану технічну частину.


Третій варіант був з непомітним оголошенням — Е92 вартістю 10000$. Після приїзду автомобіля на СТО для перевірки перед покупкою, під час огляду було виявлено, що авто в непоганому стані, і було прийнято рішення купити його! Авто було куплено за 9000$.


З нюансів по авто: була подряпина на передньому бампері, вражена передня фара та подряпина на задньому бампері; власника це не турбувало, так як вже були придбані інші бампери і пороги в круг.


Салон: на авто встановлені спортивні сидіння, широкий монітор, спортивне кермо.


Двигун: на нашому екземплярі встановлений двигун N54, на якому були відреставровані турбіни (які знову течуть), поміняні 3 форсунки (ще 3 штуки потрібно буде замінити), встановлений новий ТНВД, бачок ГУР підтікає, була замінена клапанна кришка.


Доробки на авто: на другий день покупки авто були замовлені DOWN PIPE, Intercooler. Під час установки DOWN PIPE N54 було виявлено, що там вже встановлені DOWN PIPE зі спортивними каталізаторами, тому був встановлений тільки Intercooler. Далі АКПП була прошита чіпом xHP.


Замір 100-200 км/год (без яких-небудь доопрацювань) – показав час 11.7 секунд.  

Замір 100-200 км/год (після установки Intercooler і xHP) – показав час 10.5 секунд.


 

Плани на авто: зашити чіп тюнінг ДВС Stage 2+, зміна зовнішньої частини (М-пакет), установка дисків і іншої підвіски, можливо, буде установка механічної коробки передач і блокування заднього диференціала, установка іншого керма і ковшів.


Виїхавши на трек, автомобіль подарував купу емоцій, не вистачало гальмів і було велике бажання встановити іншу підвіску.


 

Більш детально дивіться на YouTube – https://youtu.be/XV519TbJd7s?si=_IQr1kKx1qIofRj7 


Коди активації BootMod3/Дистанційна заливка ЧІПА, Stage 1/Stage 2 за топовими цінами 🤑  



Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page