top of page
vselena4

Процес створення ДРИФТ-корча, BMW E92 335i | Частина 3

ОП ОП! Третя стаття про BMW E92 335, в яку вкладено багато грошей і було зроблено багато доопрацювань.



Зміни ходової частини:

Були встановлені coilover, а також передні важелі від BMW M3. Відмінність важелів: на поперечному важелі на M3 йде шарова, а не сайлентблок, також відрізняється їх довжина.


Після доопрацювань по підвісці був виїзд на трек, проїхавши пару тренувальних заїздів боком, було отримано купу емоцій, а налаштування підвіски залишилися ті ж самі.


 

Зміни салону:

Декоративне дерево було затягнуте плівкою і встановлений М-руль.


За 6 місяців володіння авто Славік проїхав 4000 кілометрів і зрозумів, що руль крутиться складно, тому був замінений насос, бачок і рідина ГУР.


По авто зараз зроблено все, що хотілося, підвіска стала жорсткішою, виконано великий комплекс робіт і зауважень по авто наразі немає.


 

Більш детально дивіться на YouTube – https://youtu.be/m2qXdE9RBk8?si=QfdWeYbpKMkUkwyQ 


Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригін BMW з США? Пишіть у Telegram!

- Автопідбір БМВ: https://t.me/autopodbor_garage_racer 

- Пригін BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer 



Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page