ОП ОП! Четверта стаття про BMW E92 335, яка вже на МКПП!
Зміни зовнішнього вигляду:
Додалися пороги як на М3, з'явився shadow line, встановлені оригінальні диски APEX, замінений задній бампер на M-TECH з китайським дифузором.
До дисків APEX були встановлені інші колеса, які зовсім не підходили для авто.
Технічні зміни: була встановлена механічна коробка передач.
Зміни в салоні: плівка в салоні була виправлена фарбуванням у чорний глянець, перешитий руль в алькантару, перешиті ремені безпеки в жовтий колір і замінено селектор АКПП.
Як і на багатьох N54, з'явилися пропуски запалювання, тому були замінені залишкові 3 форсунки, замінений блок управління паливним насосом і сам паливний насос.
Установка механічної коробки передач замість АКПП:
Була куплена механічна коробка передач від N54 з маховиком, механічна коробка яка була придбана у два рази більша за коробку N52, така сама за розмірами як автомат N54 6HP. Після установки МКПП навіть не довелося міняти кардан. Також була зроблена заварка редуктора.
Після 10 місяців володіння автомобілем і 10 000 кілометрів пробігу, в авто було вкладено його вартість…
Доопрацювання підвіски:
Для більш збитої підвіски були встановлені сайлентблоки від M3, замінений задній стабілізатор від BMW E93.
Підсумки:
Маємо авто з крутим зовнішнім виглядом, крутим салоном, хорошим запасом потужності, класно налаштованою підвіскою і керованістю – що дає власнику купу емоцій.
Більш детально дивіться на YouTube – https://youtu.be/7zX4rL2SjR4?si=LSrXCIwAQSKM09lO
Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригон BMW з США? Пишіть в Telegram!
- Автопідбір БМВ: https://t.me/autopodbor_garage_racer
- Пригон BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer
Komentáře