top of page
vselena4

BMW F10 520d: обслуговування та ремонти. BMW, яка не ламається? Витрати за 3 роки та 75 тис. км пробігу!

BMW F10 520d: Експлуатація та обслуговування в реальних умовах



Більшість BMW F10 на ринку — бензинові, але багато автолюбителів обирають дизель, вважаючи його більш надійним і економічним. На прикладі BMW F10 520d, яку власник обслуговує у нас вже понад три роки, ми розглянемо, чи дійсно дизель економічніший в експлуатації.


 

Особливості вибору бензинової чи дизельної версії  

Покупці часто стикаються з вибором між бензиновим і дизельним двигуном, враховуючи як потужність, так і економічність. В Європі дизельні версії BMW F10 популярніші, оскільки витрати пального менші, а надійність вища. В Америці, навпаки, переважають бензинові версії, оскільки дизельні машини менш затребувані.


Американські версії F10 на бензині коштують дешевше, ніж привезені з Європи, але при цьому бензинові моделі споживають більше пального. Незважаючи на це, для деяких покупців економія на покупці компенсує різницю в витратах на пальне.


 

Історія обслуговування конкретної F10 520d  

Ця BMW F10 520d була привезена з пробігом 81 000 км і до 112 000 км належала першому власнику в Україні. За цей період він регулярно проводив ТО та виконував дрібний ремонт по ходовій частині. З пробігу 112 000 км автомобіль перейшов до нового власника, який за останні 72 000 км пройшов наступний цикл обслуговування:


1. Пробіг 112 000 км — Перше ТО після покупки: заміна всіх фільтрів і масла в двигуні — 230$.  

   Примітка: Дизельна версія вимагає регулярної заміни паливного фільтра, що робить ТО трохи дорожчим, ніж у бензинової версії.


2. Пробіг 127 000 км — Після 15 000 км пробігу виконана заміна всіх фільтрів, масла в двигуні та паливного фільтра — 230$.


3. Пробіг 130 000 км — Через тривале запотівання фари перестав працювати блок TMS. Заміна блоку обійшлася в 190$.


4. Пробіг 142 000 км — Повне ТО: заміна гальмівних дисків і колодок по колу, а також амортизаторів капота — 690$.


5-6. Пробіг 143 000 км — Діагностика підвіски та комп'ютерна діагностика — 30$.


7. Пробіг 154 000 км — Повне ТО з діагностикою підвіски, зняття та установка захисту двигуна — 215$.


8. Наступний заїзд — Заміна масла в коробці передач, подушок двигуна, масла в задньому редукторі та сальника задньої півосі — 675$.


9-10. ТО з діагностикою — Два ТО з заміною масла в двигуні та діагностикою — 450$.


11. Поповнення масла — Купівля 2 літрів оригінального масла для доливки — 20$.


12. Чергове ТО — Заміна масла та кріпильного елемента — 245$.


 

ВИСНОВОК:

За три з половиною роки експлуатації та 72 000 км пробігу ця BMW F10 520d показала себе надійною та економічною. В середньому, власник проїжджав близько 25 000 км на рік, і за весь цей час не було великих поломок, що підтверджує високий рівень надійності дизельної версії.


Більш детально дивіться на YouTube – https://youtu.be/ummV2PB9iuY?si=acECuf3x2KLN9L3m    


Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригін BMW з США? Пишіть в Telegram!  

- Автопідбір БМВ: https://t.me/autopodbor_garage_racer   

- Пригін BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer 



Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page