ОП ОП! Багато хто пише що їм цікава BMW 5 серії в кузові F10, щоб дізнатися нюанси, тюнінг, дооснащення, ремонти тощо. Тому ми вирішили розпочати новий проєкт і купити BMW F10 по низу ринку з дизельним двигуном.
Ми вам розкажемо про 3 варіанти які ми розглядали до покупки з дизельними двигунами N47 і один автомобіль був на N57.
Перший варіант який ми оглянули була чорна F10 з 344000 кілометрів пробігу.
Комплектація досить бідна, з плюшок були тільки спорт сидіння.
Авто майже все в рідній фарбі. Комп'ютерна діагностика показала що значення корекцій двигуна та коробки на пробігу 344000 кілометрів були ідеальні. Коли ми почали оглядати двигун, то було виявлено, що двигун увесь в маслі через проблеми з турбіною, КВГК та екологією авто. Після діагностики ходової частини було виявлено стандартний набір, а саме сайлентблоки заднього редуктора, еластична муфта, сайлентблоки поздовжніх важелів та також на цьому авто потрібно замінити гальмівні диски та колодки вкруг. Підсумки по авто: по машині ми не знайшли нічого критичного, те що не можна виправити і проблем через які варто відмовитися від авто. За фактом основні вузли автомобіля в непоганому стані, а саме кузов, двигун і коробка. Щодо технічних моментів, щоб зробити авто до ідеалу потрібно вкласти не малу суму грошей. Комплектація авто слабка, але для нас це цікаво.
Другий варіант який ми оглянули це була сіра F10 525d на двигуні 3 літри дизель з пробігом 290000 кілометрів.
Авто було ще в біднішій комплектації де з опцій був широкий монітор та бежевий шкіряний салон.
Авто було пригнано з Європи під нульове розмитнення, в Україні по авто не робилось нічого.
Коли ми загнали авто на сервіс, було виявлено фарбовані двері водія та кришку багажника. Комп'ютерна діагностика показала проблеми з сажовим фільтром і вихровими заслінками. За параметрами ми побачили питання з корекціями двигуна одного циліндра. Коробка була з питаннями, можливо після заміни масла параметри могли вирівнятися. Моменти технічної частини: еластична муфта, сайлентблоки редуктора і поздовжніх важелів, пильовики, відбійники амортизаторів, диски і колодки вкруг і текти турбіни. Ми зняли масляний фільтр, щоб перевірити наявність стружки і там були дуже маленькі шматочки металу, що є не критично. Найнеприємніше, що ми виявили по авто це шум між коробкою і двигуном, можливо це ланцюги ГРМ або ж питання з коробкою/двигуном.
Підсумки по авто з 3-х літровим двигуном: варіант цікавий за рахунок двигуна і слабкої комплектації, але є моменти по авто які складно передбачити по вартості ремонту, тому ми відкладаємо цей варіант.
Третій варіант була F11 520d 2011 року випуску з пробігом 240 000 кілометрів.
Автомобіль весь у рідній фарбі з парою не критичних подряпин. Після комп'ютерної діагностики було виявлено, як і в попередніх варіантах, проблеми з сажовим фільтром та EGR. Один циліндр двигуна має великі відхилення в корекціях.
Проблеми по технічній частині: гальмівні диски та колодки і все! Авто в нормальному стані, вона дорожча від двох попередніх і тут є за що переплатити.
Поки що думаємо над цими варіантами і шукаємо автомобілі далі!
Більш детально дивіться на YouTube - https://youtu.be/lmqiB199E_w?si=dj8TZmpka-ERmbeb
Кого цікавить автопідбір під ключ BMW в Україні або пригін BMW зі США, звертайтеся:
Пригін зі США - https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer
Автопідбір - https://t.me/autopodbor_garage_racer
Commentaires