ОП-ОП! Стаття про наш проект BMW F11 525d, як ви пам'ятаєте в попередній статті ми збирали двигун...
Сьогодні плануємо заміряти динаміку 0-100 км/год, 100-200 км/год, заміряти потужність на стенді з різними прошивками чіп-тюнінгу.
ПРОБІГ : 300 000 км+
МАСА АВТОМОБІЛЯ : 1900 кг
Зробивши комп'ютерну діагностику після першої поїздки, потрібно було зареєструвати форсунки, ми це успішно зробили і Слава поїхав додому.
По дорозі додому мені дуже сподобалася машина. Проїхавши 50 кілометрів, ми зняли масляний фільтр і металевої стружки там практично не побачили.
Переконавшись, що з двигуном все гаразд, вирішили приступити до вимірювання потужності.
Перший замір був на прошивці з якою машина приїхала з Одеси:
0-100 км/год – 6,3 с
Друге вимірювання було на стандартній прошивці:
0-100 км/год – 7,72 с
Третє вимірювання було проведено нашим відділом чіп-тюнінгу, STAGE 1:
0-100 км/год – 5,98 с
За час експлуатації машина мене приємно здивувала витратою 8 літрів на 100 кілометрів.
Четверте вимірювання проводилося на Stage 1, але з чіпом автоматичної трансмісії xHP:
0-100 км/год – 5,85 с
100-200 км/год – 23,69 с
Далі ми вирішили виміряти потужність на стенді за допомогою стандартної прошивки, безпечної прошивки та нашої злої прошивки.
Наша зла прошивка Stage 1: 265 кінських сил
Безпечна прошивка Stage 1: 250 кінських сил
Результати: на машині зроблено близько 50 замірів, постійна робота двигуна "газ в підлогу", з Києва до Львова машина доїхала без проблем. У нашому сервісному центрі у Львові перевірили масляний фільтр на наявність металевої стружки, де її взагалі не виявили.
Дивіться детальніше на YouTube – https://youtu.be/OIm1r7k42DQ?si=J0HrP5BopymwkiUk
Кого цікавить підбір авто БМВ під ключ в Україні або пригон БМВ з США, звертайтесь:
Пригон із США – https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer
Автоматичний вибір – https://t.me/autopodbor_garage_racer
Comments