ОП ОП! Як ви пам'ятаєте в попередній статті ми ганялися з М3 і М4, але до кінця перегонів ми зрозуміли, що двигун прийшов у несправність...
Після побаченої ситуації з двигуном, я вирішив їхати своїм ходом на сервіс. Наступного дня механік почав діагностувати наше авто.
Викрутивши свічку на ній виявили антифриз. Котушки, форсунки і свічки були в хорошому стані. КВКГ був теж у нормі. Leak test показав що в декількох циліндрах відрізнявся відсоток витоків.
Далі ми почали дивитися циліндри ендоскопом, де нічого поганого не виявили, стінки циліндрів усі були ті самі. Стружки в масляному фільтрі теж не було виявлено.
Далі було прийнято рішення розбирати двигун... Ми відокремили двигун від кузова і почали розбір його.
Перше, що ми побачили під час розбору, це тріщини в деяких циліндрах між свічками і сідлом клапана.
Далі було виявлено, що перегородка між першим і другим кільцем на другому поршні лопнула, через неї втрачалася компресія і двигун троїв.

За підсумком ми мали поршень під заміну і ГБЦ з тріщинами.
Дуже оперативно ми замінили поршень, замінили ланцюги ГРМ, нові вкладиші, сальник коленвала і так далі. Двигун був зібраний на старій ГБЦ і через 3 дні після перегонів ми вже завели авто.
У нас було 3 варіанти, що робити далі:
1. - зупинитися на потужності 355 кінських сил.
2. - встановити ковані поршні
3. - на такому ж самому конфізі з Б/У поршнем налаштувати ще краще прошивку і зробити 400+ сил.
Вартість тюнінгу від Stage 2 до Stage 3:
- stage 2 - від 1100$ до 2000$.
- stage 3 - турбіна 1000$, водометанол 550$, налаштування CUSTOM прошивки 1200$ = 2 750$.
Загалом: 350 кінських сил для цього N20 пройшли як по маслу. 300 сил на Stage 2 - взагалі без проблем.
Більш детально дивіться на YouTube - https://youtu.be/VA1kjh-N5To?si=zqdhCOrVOWIsIJ_D
Коди активації BootMod3/Дистанційна заливка Чіпа, Stage 1/Stage 2 за топовими цінами 🤑
Telegram: https://t.me/chiptuning_garage_racer

Comments