Ось вона довгоочікувана стаття про Stage 2 на нашому "Барабані" BMW F30 328xi. Сьогодні ми відповімо на найпопулярніші питання наших глядачів та клієнтів: чи відвалюється мотор на Stage 2 з потужністю 300+ сил, що дає кульок?
Ми зробили Stage 2+ поставили нульовик, вирізали проміжний каталізатор і поставили xHP, зробили ще виміри на стенді та заруби з нашими старими суперниками, так що дослідження зроблено масштабне, наочне та детальне. Перше що ми зробили, це поставили кульок, у нас завжди він є в наявності, поставили та заїхали відразу ж на стенд.
Скільки ж дає кульок?
На стоку було близько 265 сил. Далі ми затестили на Stage 1 на 98 бензині, знову ж таки на конфізі з кульком, вийшло 293 к.с. Потім ми залили Stage 2 на 98 бензин, і у нас вийшло 299 з лишком сил.
І тут почали з'являтися нюанси нашого великого пробігу, у нас на деяких вимірах з'являвся Check engine по недодуву - низький тиск надува, ми це пов'язали з тим що великий кілометраж у турбіни та бажано її відреставрувати або Вест гейт глючить, або він сильно розбовтався і тому турбіна не надуває. Турбіна надувала від 1.35 до і 1,55 bar, ми втрачали від 0,2 до 0,1 наддуву це багато і при 0,2 приблизно вже з'являлася помилка недодува. У результаті ми отримали 300 сил, але я думаю на нормальній турбіні ми вже тут би отримали під 310 сил.
Після цього я заїхав одразу на Бориспільську помірятися, залив сток і на конфізі від Stage 2 , я проїхав 100-200 приблизно 17,5 секунд. Це був час дуже схожий на прошивку Stage 1 на стандартному конфізі, я тоді здивувався, скільки дає Downpipe і скільки дає кульок на швидкості. Для мене тоді підтвердилася думка про те, що потужність більше дає не так прошивка, а дає саме залізо, тобто ви міняєте тюнячки та вам від цього дається потужність. Я зараз впевнений, що тачка на Stage 2 конфізі на стоковій прошивці їде приблизно як тачка на стоковому залізі на Stage 1 прошивці. І на доказ цього відео, яке ми зняли проти 328 повний привід, відео за цим посиланням https://youtu.be/SMn_LgAJBas
У цих відео ми поїхали на стоковій прошивці та на залізі під Stage 2.
Також була гонка проти Stage 1 на Downpipe (повнопривідна 328). Ми кілька заїздів їхали рівно, тобто наша тачка відрізняється тим, що у нас є кульок, але прошивка гірша, а у них прошивка Stage 1 з Downpipe без кулька. Далі я не став робити виміри на прошивці Stage 1 під 98 бензин на конфізі під Stage 2. Зробив відразу Stage 2 під 98 бензин! У мене виходив час приблизно 15 з лишком секунд.
0-100 виходило стабільно 4,8-4,9 секунд стабільно. Це було швидше ніж на Stage 1 на Downpipe.
У нас були гонки з нашими старими суперниками, особливо з 535, задній привід на Stage 1 і повний привід на Stage 2. Ми приблизно їхали рівно, але трохи відставали, вони завжди були швидшими.
Конфіг із додатковими плюшками щодо звичайного Stage 2 ми назвали Stage 2+ Під цим ми маємо на увазі це робити прямоток, тобто видалити проміжний каталізатор і піти в обхід задньої банки або зробити його прямоточною, також поставити нульовик і залити xHP це чіп АКПП. Перший із списку ми вирішили зробити прямоток, ми легко вирізали проміжний каталізатор.
Далі ми залили чіп xHP і далі ми вирішили заїхати на стенд, нам не вистачало тільки нульовика, але нульовик я взяв із собою, щоб зробити офігенний та цікавий всім замір на стенді до нульовика та після.
Без нульовика це 304-306 сил на Stage 2, прямоток приблизно дав 4-6 сил.
Далі настав момент істини, я поставив нульовик і почали робити заміри. Ми відразу з першого виміру стало 310 сил, відразу ми довели, що нульовик дає 4-5 сил це точно. Я поїхав на Бориспільську затестити. Найшвидші виміри виходили 4,4 секунди 0-100. 100-200 виходило 13 з лишком секунд.
Далі я поїхав ганятися з різними суперниками, детальніше за цим посиланням https://youtu.be/SMn_LgAJBas
Ось такі у нас вийшли виміри. Перше наша тачка на 300+ силах за купу вимірів не розвалилася і почувається чудово. Друге кульок дає нормальний приріст у ході. Третє вирізування проміжного каталізатора + прямоток дає приблизно п'ять сил, нульовик дає потужність + 5 сил стабільно.6
Comments