ОП ОП, довгоочікуваний другий пост про наш проект БАРАБАН BMW F30 328xi на Stage 3, і сьогодні ми вам розповімо, яку потужність ви отримаєте на Stage 1, з повністю стоковим залізом. Також торкнемося дуже популярного питання скільки ж дає Down pipe? Ми заміряємо цю тачку на стоковій прошивці з Downpipe і порівняємо зі стоком з попереднього відео/Посту, а також на Stage 1 на Downpipe, торкнемося питання чи варто заливати прошивку під 98 або під 95 бензин і не паритися? Покажемо вам яка різниця потужності на них, а також заїдемо з нашими старими суперниками та подивимося, кого ж ми обігнали на Stage 1, а кого ще ні. Спершу розповім вам про конфігурацію Stage 1 на повністю стоковому залізі та для вимірів на стенді! Там ми залили Stage 1 під 95 бензин. За результатами у нас вийшло від 278 до 282 кінських сил!
Далі від заміру на 98 бензині, ми очікували більше збільшення потужності хоча б там + 5 кінських сил. Тобто обіцяють приблизно 295 л. Але вийшло не так, як очікувалося, момент із середини був вищим, але до верхів по обертах він падав. Вийшла приблизно така сама потужність. Нині заллємо Stage 1 під 98 бензин. Там обіцяють +5 сил, це приблизно 289 сил. Отримали такі собі результати, в цілому збільшення моменту є, в середньому, на 98-му бензині турбіна більше дме і більше моменту. Після я виїхав на Бориспільську заміряти, як тачка їде. Приблизний час виходив від 18,8 до 19,8 приблизно, то зараз стало приблизно - 2 секунди. Це я говорю про 100-200. Вийшло, що я їхав приблизно 16 з гаком 17 секунд.
Коли я їздив удвох із пасажиром, то виходило 17 з лишком секунд, постійно, але для рекорду Stage 1 мені вдавалося зробити 16,5 секунди. Так от, приблизно, загалом, мій тоді висновок був на Stage 1, на такому залізі, що збільшення не таке велике, як очікувалося б.
І ось ми поставили Downpipe у нас на СТО. І пішло все інакше заїхали на стенд знову замірятись Stage 1 під 95 і 98 бензин. А також вирішили виміряти сток на Downpipe.
Так ось, що ж вийшло у нас на стоку, зробили замір повністю на стійці, просто сток прошивка. Раніше ми мали на прошивці, без Downpipe 248 к.с. І у нас вийшло 256 сил, тобто різниця десь, 8 сил.
І ось нарешті ми зробили виміри Stage 1 під 95 бензин із Downpipe. І тут вийшов якийсь конфуз, ми отримали потужность з Downpipe на Stage 1 під 95 бензин, приблизно стільки ж, скільки отримали просто без Downpipe зі звичайним каталізатором, це було дивно, через те, що на стоці ми щойно отримали надбавку, а на Stage 1, ми очікували отримати ще більшу надбавку. Ми не сумували та вирішили залити Stage 1 під 98 бензин, і тут все полетіло та розкрилося. Ми за кілька вимірів отримали 292 сили.
Ну і після таких позитивних вимірів на стенді я поїхав на Бориспільську робити тести!
Щодо виміру 0-100. У нас коли ми були на Stage 1, на стоковому залізі з пасажиром, у нас був час приблизно 5,5, але пасажир був приблизно 100 кілограмів, в одне тіло приблизно виходило 5,3 або 5,2.
Зараз у нас на Downpipe вийшов час приблизно 4,95 стабільно.
Кому цікава динаміка?
На стоці – 5,95
На Stage 1 – 5,2
На Stage 1 з Downpipe – 4,95
Далі я зробив виміри 100-200 і тут отримав довгоочікувані результати! Ми стабільно виїжджали із 16 секунд.
Далі я поїхав змагатися з різними суперниками докладніше за цим посиланням.
https://youtu.be/XKs2pXpM410
Висновки: тачка на Stage 1 валить швидше, і потужність майже йде як заявлена на Downpipe тачка валить теж добре!
Далі Downpipe дає значну потужність.
Що ми робимо далі, ми переходимо на Stage 2 та тестуємо різні бензини. Тестуємо що дає кульок. Покажемо, що ми можемо вичавити з цієї тачки на суміші палива Е30.
Comments