ОП ОП! Сьогоднішня стаття буде мені складна, історична про купівлю мого нового особистого авто і нового проекту! На початку весни і початку сезону всі купували собі нові тачки як наші клієнти, так і наш відділ з автопідбору знаходив тачки для наших клієнтів.
Я часто на AUTO.RIA поглядав що взяти замість своєї F22 M240xi. Свою двійку я вважаю дуже крутою, швидкою та універсальною тачкою, кращою за неї, як на мене, могла б бути тільки BMW M2 G87 на повному приводі, але, на жаль, вони існують тільки на задньому приводі. Також мені була цікава M3/M4 в G кузові (на повному приводі).
З F-серії М3 або M4 не підходять, оскільки вони задньопривідні і за потужністю на Stage 2 схожі з моєю F22. Тому хороші аналоги можуть бути тільки G80/G82 і M5 F90 на повному приводі.
З нашим відділом по пригону авто з США ми почали дивитися цікаві варіанти пригону, першими варіантами були червона і біла M5 F90.
Дивлячись AUTO.RIA мені часто симпатизувала 8 серія, було пару варіантів і одну дивилися у Львові, але ціни на них були в районі 80$ і я був не готовий за 8 серію віддати скільки...
Пізніше я вже вирішив подивитися M4 G82, це був топовий варіант, оскільки седани G80 мені не подобаються, а повнопривідна M4 це чудове продовження двійки!
Трохи порахувавши скільки виходить тачки в Україні під ключ, а різниця була дуже хороша від ринкової ціни ми вирішили дивитися екземпляри і їх грати!
Перша M4 G82: прикольний екземпляр із салатовим кольором і не великими ушкодженнями, моя ставка була 42$, з ремонтом вона мала виходити приблизно 80$, спостерігаючи за лотом, ціна зросла за 50+ і я заспокоївся (Ситуація нагадала мені купівлю моєї F22)
Друга M4 G82: був удар по передній частині авто, колір кузова чорний, як і салону, тачка пішла за наш бюджет
Дивилися також M3 G80 у чорному кольорі, пішла за 46$.
Третя M4 G82: біла з мінімальним ударом, на аукціоні значилася як МКПП, але подивившись добре фото і VIN там виявився автомат.
Те що там вказана механіка, давало нам хороший шанс що її знайдуть менше людей і будуть менше торгувати. Нюанс був з тим що під авто було видно калюжу масла, так як на цьому двигуні під авто знаходиться масляний радіатор і найчастіше після ДТП там заклинило двигун (Через роботу двигуна без масла). Прорахувавши цю тачку, якщо там все нормально з двигуном, вона має виходити 80$, у разі заклиненого двигуна - 95$. Настав момент аукціону і ТАЧКУ МИ ВИГРАЛИ за 40500$. Очікувати авто потрібно було близько 2-х місяців, коли поставили на майданчик нашого постачальника там зробили вже більші та кращі фотографії.
Автомобіль приїхав до Києва 20 вересня, в результаті авто їхало до нас 3 місяці і 5 днів.
О 6 ранку 20 вересня я поїхав зустрічати тачку, авто з лафета перевантажили на евакуатор і завезли на територію сервісу. З пошкоджень було видно проблеми з ходовою частиною та з передньою частиною авто. Продовження буде в наступних статтях!
План на тачку був зробити 1000+ сил на S58 двигуні...
Comments