top of page

Чи варто брати BMW M5 F90?

ОП ОП! Стаття про BMW M5 F90. Поговоримо про пригон її з США, ремонт, тюнінг, емоції та відчуття в порівнянні з G30 540i.



Автомобіль був замовлений за місяць до повномасштабного вторгнення в Україну, був привезений через Литву.


Вартість лота в США склала 35750$, з пошкодженням передньої частини авто, відсутні передні фари. Після прибуття в Україну було прийнято рішення одразу зібрати авто в рестайлінг, передню і задню оптику встановили нову.



Фари передні Laser – 4500$  

Передній рестайлінг бампер – 1600$  

Радіатор, касета, телевізор, вентилятор – 5000$  

Керманична рейка – 1600$  

Капот і крило


Підсумкова вартість автомобіля в рестайлінгу склала 95000$.



Відчуття від їзди:  

Авто жорсткіше в ходу в порівнянні з G30, сидіння зручні з безліччю налаштувань, салон виглядає цікаво та прикольно, усе інформативно, динаміка гідна, адже під капотом 600 к.с., вихлоп дуже приємний і в міру гучний.


Салон:  

Усе, що можна було, перешили в натуральну шкіру NAPA, темний хром із карбоновими вставками виглядає круто, стеля чорна в алькантарі, сидіння з підігрівом, масажем і вентиляцією.


Автомобіль універсальний, з великим потенціалом тюнінгу, на STAGE 2 можна отримати 800+ к.с.


Відмінності рестайлінгу від дорестайлінгу:  

Основна силова частина кузова візуально не відрізняється, капот змінився – додано грані.


На крилах з’явилися жабри.


Задня частина відрізняється іншою оптикою.


Задній бампер змінився – з’явився інший дифузор і подвійний вихлоп.


Підсумок:  

Авто виглядає круто, топові опції та матеріали салону, досить комфортне. Динаміка шалена, на світлофорі точно "не будеш пасти задніх", можна легко пустити боком, вимкнувши повний привід, приємний вихлоп і багато іншого.


 

Більше деталей дивіться на YouTube – https://youtu.be/k0Zzmj0Wj44?si=LBsKsnmzbUJehf1D 


Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригон BMW з США? Пишіть у Telegram!  

- Автопідбір БМВ: https://t.me/autopodbor_garage_racer     

- Пригон BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer    



Comentários


Пост: Blog2_Post
bottom of page