top of page

Заміна ланцюга ГРМ на BMW 120d з двигуном N47 2.0 дизель.

ОП ОП! Стаття про заміну ланцюга ГРМ на двигуні N47 2.0 дизель.



Як багато хто знає, регламент заміни ланцюга ГРМ на двигуні N47 – це 200 000 кілометрів пробігу. На автомобіль одразу замовили всі комплектуючі для заміни. У комплект входять 3 ланцюги, заспокоювачі, 2 зірочки, задній сальник колінвала, 2 натягувачі, прокладка клапанної кришки, герметик і кільця під форсунки.  



Було знято АКПП, клапанну кришку, виставлено шаблони ГРМ, після чого виставлено ВМТ і демонтовано задню кришку двигуна.  


Після зняття ланцюгів і натягувачів їхній стан виявився хорошим завдяки частій заміні масла та спокійній їзді.



Протягом дня ланцюги ГРМ на автомобілі були замінені. Фактично, у цьому випадку їх можна було б міняти на пробігу 230-240 000 км завдяки якісному обслуговуванню та дбайливій експлуатації.  


Додатково після заміни ланцюга ГРМ були замінені задні гальмівні диски та колодки, сайлентблоки передніх поздовжніх важелів і дві заглушки на блоці двигуна.  


За рік володіння власник вклав 500$ у ремонт і обслуговування автомобіля.


 

Детальніше дивіться на YouTube – https://youtu.be/yUKiWulMxdc?si=2qw08N_tZKhSwiuD 


- Автопідбір БМВ: https://t.me/autopodbor_garage_racer   

- Пригон BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer  



Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page