ОП ОП! Стаття про заміну ланцюга ГРМ на двигуні N47 2.0 дизель.
Як багато хто знає, регламент заміни ланцюга ГРМ на двигуні N47 – це 200 000 кілометрів пробігу. На автомобіль одразу замовили всі комплектуючі для заміни. У комплект входять 3 ланцюги, заспокоювачі, 2 зірочки, задній сальник колінвала, 2 натягувачі, прокладка клапанної кришки, герметик і кільця під форсунки.

Було знято АКПП, клапанну кришку, виставлено шаблони ГРМ, після чого виставлено ВМТ і демонтовано задню кришку двигуна.
Після зняття ланцюгів і натягувачів їхній стан виявився хорошим завдяки частій заміні масла та спокійній їзді.

Протягом дня ланцюги ГРМ на автомобілі були замінені. Фактично, у цьому випадку їх можна було б міняти на пробігу 230-240 000 км завдяки якісному обслуговуванню та дбайливій експлуатації.
Додатково після заміни ланцюга ГРМ були замінені задні гальмівні диски та колодки, сайлентблоки передніх поздовжніх важелів і дві заглушки на блоці двигуна.
За рік володіння власник вклав 500$ у ремонт і обслуговування автомобіля.
Детальніше дивіться на YouTube – https://youtu.be/yUKiWulMxdc?si=2qw08N_tZKhSwiuD
- Автопідбір БМВ: https://t.me/autopodbor_garage_racer
- Пригон BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer

Comments