top of page
vselena4

Чому BMW G20 на Stage 1 не показує очікувану динаміку? Чи занижує BMW потужність? Заміри на стенді, розгін 0-100, 100-200, вага BMW G20.

ОП ОП! Стаття про чіп тюнінг BMW G20 330i на повному приводі та 2019 року випуску.  



Автомобіль на стоковій конфігурації заявляє 258 кінських сил, після кількох місяців експлуатації власник вирішив зробити чіп тюнінг двигуна stage 1 і через деякий час зробити прошивку stage 2 від компанії bootmod, дилерами якої ми є.  


Для заливки чіп тюнінгу bootmod3 на це авто був виконаний UNLOCK DME, після чого був залитий чіп тюнінг двигуна від bootmod.


 

Гонки F30 328 vs G20 330: різницю в потужності видно значно, BMW G20 йде на 2-3 корпуси від F30.  



STOCK G20 330i – 0-100 км/год був 6.1 секунд.  

STOCK G20 330i – 100-200 км/год був 17.7 секунд.  


STAGE 1 G20 330i – 0-100 км/год був 5.7 секунд.  

STAGE 1 G20 330i – 100-200 км/год був 17.2 секунд. 


Приріст потужності схожий із F30 328, але результат був не таким, як ми очікували.  


 

ЗАМІР ПОТУЖНОСТІ НА СТЕНДІ: заявлена стокова потужність виробником була 258 сил, у результаті ми отримали 277 кінських сил на стенді.  

Stage 1 (95 бензин) – 304 кінські сили.  

Stage 2 (98 бензин) – 307 кінських сил.  



ВАГА АВТО: виробник заявляє 1650 кілограмів, зваживши реальне авто на вагах, ми отримали 1640 кілограмів.  


ПІДСУМКИ: після замірів потужності у нас тепер є пояснення, чому був такий слабкий приріст на замірах 100-200 км/год, відповідь цьому – завищені показники потужності із заводу…  


 

Детальніше дивіться на YouTube – https://youtu.be/ka9fomJ0NlI?si=uUhXCAYoT4H3LW2n   


Коди активації BootMod3/Дистанційна заливка ЧІПА, Stage 1/Stage 2 за топовими цінами 🤑  



Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page