ОП ОП! Стаття про наш новий проект BMW F23 230i в кузові кабріолет.
Наше знайомство з цією тачкою почалося з поїздки в МРЕО, так як авто було куплено у Львові і наш регіональний менеджер Діма пригнав її до Києва, після приїзду на наступний день я поїхав в МРЕО і переоформив автомобіль на себе.
Авто було куплено на пробігу 169 741 км (11.09.2023)
Як ми дійшли до купівлі такої тачки?
Якось я раз зайшов на AUTO.RIA подивитися як, поглядав на G30, G20, G42 під проект.
Далі вирішив подивитися дизеля 320/328d і зрештою вирішив глянути ціни на тачки з двигуном B48, у підсумку виявилося, що є 230i кабріолет за дуже солодкою ціною,
але, з одного боку, я подумав, що як для проекту тачка так собі через задній привід (нам потрібен повний привід для замірів 0-100 км/год), але з іншого боку, цю тачку можна використовувати для підмінного авто на нашому BMW Сервісі. У підсумку через ціну ми подумали, що треба торгуватися і знімати проєкт на Stage 3, оскільки тема не розкрита повністю на B48. Від тачки ми хочемо 400+ кінських сил, і є ідея зробити на тачці повний привід.
Дефекти автомобіля: технічно по підвісці було знайдено тільки задню еластичну муфту та патьоки патрубка турбіни. Дуже багато нюансів по кузову, а саме сколів і вм'ятин. На задньому лівому авто ми не знайшли заліза, тільки шпаклівку. Після великої ДТП в Америці автомобіль зібраний досить не погано.
Пошкодження авто в США:
У підкапотному просторі ми знайшли дефект по декоративній кришці та підтікання заглушок баланс валів і дуже чутливий запах антифризу в салоні.
По салону дефектів немає, крім потертостей сидіння і деяких кнопок.
Оскільки в машині понад 160 тисяч кілометрів пробігу, ми не могли не перевірити двигун ендоскопом, по стінках циліндра все нормально, є невеликі ризики, але для BMW це нормально...
(двигун масла не бере) на клапанах був нагар, це легко можна почистити за допомогою чищення волоським горіхом.
План на авто: зробимо чіп тюнінг Stage 1-2-3, дооснастимо М кермо, мультимедію NBT EVO і багато іншого!
Comments