top of page
vselena4

Реальні! болячки/огляд двигуна BMW N2O 2 літри TwinTurbo бензин на прикладі F30 328i



Двигун N20 переважно встановлюється на BMW F30 (320i та 328i), BMW F10 (520i та 528i), BMW X1, BMW F20/F21, BMW F22.

Найчастіше зустрічаються моделі F30 і F10. Двигун N20 має дві версії 20i та 28i. Потужність 320i становить 184 к.с., а 328i - 245 к.с. Відмінності між ними полягають у різних номерах поршнів, що впливає на КПД двигуна, ступінь наддуву та потужність.


З основних проблем можна відзначити заклинювання колінвала. Як і у двигуна N55, можливе підтікання прокладок теплообмінника при пробігу близько 100 000 км.


Особливість цього двигуна полягає в необхідності заміни ланцюга ГРМ кожні 100 000 км. Часто клієнти приїжджають з пробігом 110 000 км, коли весь пластик вже в піддоні. У такому випадку пластик забиває маслоприймач і зменшується тиск масла, що може призвести до серйозних пошкоджень двигуна. Під час заміни ланцюга ГРМ також вирішуються дві проблеми: заміна прокладки клапанної кришки та прокладки піддона. Часто тріскається клапанна кришка, що призводить до підтікання масла.


Зазвичай ми міняємо прокладки теплообмінника, ланцюги ГРМ, прокладки клапанної кришки, прокладки піддона і свічки запалювання.


За паливною системою у наших клієнтів проблем не виникає: форсунки, ТНВД, насоси працюють надійно.


Щодо системи турбонаддуву, є проблема із заслінкою вестгейту, яка зношується і починає бовтатися, викликаючи звуки деренчання. Ми знімаємо турбіну в зборі та віддаємо її в турбосервіс. Можливі також проблеми з підсмоктуванням повітря через клапанну кришку (КВКГ), яку можна замінити окремо. З витратоміром повітря та регулятором тиску турбіни зазвичай проблем немає. Патрубки наддуву на впускний колектор та інтеркулер також не викликають питань. Valvetronic тут аналогічний двигуну N55 третього покоління, ламається дуже рідко.


Система запалювання: рекомендований пробіг для заміни свічок становить 60 000 км, котушки можуть виходити з ладу після 100 000 км.


Система охолодження: найчастіше ламається термостат, дуже рідко - помпа, після 100 000 км. Патрубки та бачок надійні, кришка іноді ламається, бажано міняти раз на два роки. Система антифризу включає сендвіч радіаторів: радіатор охолодження, радіатор кондиціонера та інтеркулер. Часто забивається пухом між радіатором охолодження та кондиціонером, що спричиняє підвищення температури антифризу та двигуна. Це призводить до швидкого зношування гумових з'єднань та прокладок. Тому рекомендується щорічне чищення радіатора антифризу, бажано навесні або влітку. Забивання інтеркулера впливає на охолодження повітря, що подається у впуск, і може призвести до втрати потужності.


Навісне обладнання: генератор, компресор кондиціонера та електричний підсилювач керма надійні. Ремінь генератора і натяжний ролик рекомендується змінювати в зборі раз на 100 000 км.


Резюмуємо по двигуну: є два основні недоліки:

  1. Заміна ланцюга кожні 100 000 км.

  2. Може здаватися малопотужним порівняно з двигуном N55.


З основних плюсів: навісні та електронні компоненти, вузли надійні та не ламаються, що знижує витрати на обслуговування.


Двигун N20 можемо рекомендувати всім, хто не женеться за високою потужністю 400+ к.с. Ми рекомендуємо до покупки автомобіль з двигуном N20


Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page