top of page

Жирна BMW F30 2 л дизель: мрія чи реальність?

  • Фото автора: Garage Racer Assistent
    Garage Racer Assistent
  • 4 дні тому
  • Читати 3 хв

ОП ОП! Нова історія з BMW F30: вибір, пошук та покупка.

Цього разу ми розповідаємо історію придбання ще однієї BMW F30 — автомобіля одного з наших хороших друзів, до вибору якого ми мали безпосередній стосунок. Завдяки цьому вдалося детально зануритися у всі нюанси процесу, починаючи з мотивації, закінчуючи аналізом комплектації.

До речі, зараз ми перебуваємо в Києві. Локація — вул. Голосіївська, 9

Як усе починалося

Усе почалося з того, що наш друг, спілкуючись з нами щодня, мимоволі «підсів» на BMW. Особливо після того, як тиждень покатався на нашій F31. Саме тоді й з’явилося чітке бажання мати власну F30 — бажано дизельну. Зрештою, після продажу попереднього автомобіля і формування відповідного бюджету ми розпочали пошуки.

Першою була BMW F30 320d з повним приводом у білому кольорі, привезена з Кореї. Досить проста комплектація, пошкодження по правій стороні, пробіг — 140 тис. км, що вважалося доволі приємним варіантом для дизеля. Автомобіль коштував близько $14 000, але потребував вкладень. Згодом його вдалося довести до ідеалу, і він не приносив жодного клопоту.



Чому вирішили змінити авто

З часом з’явилося бажання мати більше опцій — ширший монітор, спортивні сидіння, LED-оптика тощо. А оскільки вкладання в поточну машину для досягнення бажаного рівня комфорту йшло б у серйозну суму, було прийнято рішення продати її. Пропозиція від потенційних покупців була привабливою, тож процес пошуку нового авто стартував.

Критерії пошуку нового F30

Бюджет: $17 000–18 000

Бажане: рестайл, дизель, лише седан, LED-оптика, спортивні сидіння, широкий монітор, парктроніки, мінімальний пробіг.

Першим розглядали варіанти BMW 330d, але в Києві нічого адекватного знайти не вдалося: майже всі авто були криво відновлені після серйозних ДТП або мали технічні проблеми, особливо з B-серії моторами (маслозйомні ковпачки, підтікання сальників тощо). Ринок був переповнений "косметикою".

Вже майже зневірившись знайти щось гідне, випадково натрапили на цікаву пропозицію з Одеси.



Рестайлінгова BMW 328d у задньоприводній версії -  140 тис. км пробігу, привезена з США з ударом по передній частині, але без спрацьованих подушок. Ремонт проведено якісно, хоча є кілька моментів, які потрібно доопрацювати. Колишній власник вклав у неї близько $20 000, автомобіль же було придбано за $17 500.



Комплектація:

  • спортивні сидіння з електроприводом і пам’яттю (рідкість навіть у спортпакетах для Європи);

  • руль із підігрівом (перешитий, але в планах заміна на М-руль);

  • широкий монітор NBT з ID4 (можна оновити до ID6);

  • розширена панель приладів;

  • музика Hi-Fi (значно краща за базову з попередньої F30);

  • Surround View, спортселектор, система доступу без ключа;

  • асистенти: моніторинг сліпих зон, утримання в смузі, попередження про зіткнення.



З того, що відсутнє: проекція на лобове скло та сенсорний екран. 

Окрема тема — задній привід. Хоча багато хто шукає повнопривідні версії, власник був у захваті саме від заднього — краща керованість, динаміка та відчуття «справжньої» BMW. До того ж, у Києві зима триває кілька днів, тож якісної зимової гуми цілком достатньо.

Загальний висновок

Це, мабуть, один із найоптимальніших варіантів серед F30: бюджетний в обслуговуванні, економічний (витрата 6 л/100 км на трасі при 130–140 км/год), практичний і при цьому добре оснащений.

Машина вже використовується в щоденному режимі та возить сім’ю навіть на далекі відстані. Найближчим часом планується усунути дрібні недоліки по ходовій та довести візуальну частину до ідеалу (докупити оригінальні диски, можливо, завершити обвіс M-Tech по колу).

Хочеш собі таку? Наш автопідбір — до твоїх послуг. Обираємо, перевіряємо, консультуємо — як собі.




Більше детально дивіться на YouTube –  https://youtu.be/st9yZ4GG9b8?si=BGGdcy-iwtgw71lp

- Автопідбір BMW: https://t.me/autopodbor_garage_racer   

- Пригон BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer  


Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page