top of page

Заїжаю кожні два дні на СТО… Реальний відгук власника BMW X5 E70 3,5i

  • Фото автора: Garage Racer Assistent
    Garage Racer Assistent
  • 3 дні тому
  • Читати 2 хв

ОП ОП! Неспокійна історія одного BMW X5 E70: від мрії до конструктору для дорослих


У світі автомобілів є легенди, є жахіття, а є такі машини, про які говорять роками. Саме така історія трапилася з BMW X5 E70 на моторі N55 2011 року, яку розповів Олександр — менеджер BMW сервісів GARAGE RACER.

Одного теплого дня на дев’ятому новому філіалі Олександр вирішив показати на камеру справжню «грозу всіх механіків» — BMW X5 E70, і запросив до розмови її власника — Дмитра, друга та товариша, людини, яка допомогла знайти ідеальний бокс для нового сервісу. З легкою іронією вони називають себе «Інь і Янь» — обидва лисі, обидва затяті автолюбителі.

Як усе починалося

Цей X5 з’явився в житті Дмитра абсолютно випадково. Машину новою забрав у 2011 році перший власник, дев’ять років їздив, обслуговував, доглядав, а в середині 2021 продав іншій людині за $23 000. Той покатався кілька місяців, привіз на сервіс — і там почалося. Величезний список проблем і потенційних витрат привів власника ледь не до втрати свідомості. Той одразу позбувся авто за $17 500.

Далі X5 передавався з рук у руки — ще один власник, діагностика, шок, продаж. І нарешті, втомлений, побитий життям кросовер опинився в руках Дмитра за $12 500.



Перший бій — мотор

Одразу після купівлі Дмитро взявся за мотор. Почали зі зняття ТНВД, прочистили трубки високого тиску, поставили новий насос. Машина ожила, але не надовго — через кілька днів форсунки потекли, дим, троїло, проблеми посипалися. Далі — нові форсунки, нові котушки запалювання, свічки. На одному тільки запалюванні сума перевалила за $3 000.

Заміна трубок та унікальна деталь

Дмитро навіть знайшов унікальні трубки високого тиску — таких більше ні в кого в Україні не було. Люди, які їх продавали, казали, що вони пролежали на складі 8 років. Ціна — захмарна, але інакше було не можна.

Далі — більше



Вакуумний насос, що стукав, обійшовся в 25 000 гривень. Потім — страшна поломка на трасі: грохіт, розвалився натягувач ГРМ, шматки цепу в піддоні. Ремонт — близько $100 000 гривень разом із заміною всіх ланцюгів, прокладок, натягувачів, сальників і супутніх деталей.

Тормоза, підвіска, пружини

Після чергового вечора на підйомнику полетіли задні пружини, амортизатори, гальмівна система. Все це замінили, обійшлося в понад $1 000. Далі — задній і передній кардан, їх ремонт — ще 22 000 гривень. Передні гальма теж не витримали — нові диски, колодки, ремкомплекти.

Фінал? Та ні!



Коли вже здавалося, що все позаду — ручник. Блок з тросами зламався, ремонт обійшовся в 15 000 гривень через те, що при знятті деталі «вистрелили» пружинки та шарики.

Висновок Дмитра

Попри все, що довелося пережити, Дмитро не шкодує про покупку. Він називає цей автомобіль кайфом. Вдень — робота, ввечері —  ідеальний, стильний, потужний автомобіль. І хоча вкладено понад $10 000 за рік, кожен витрачений долар, за словами власника, повертається драйвом та задоволенням від водіння.



Чи варто купувати такий автомобіль по низу ринку? Чи є сенс вкладати такі гроші в б/у BMW? Власники інших X5 можуть залишати свої історії та думки в коментарях. Цікаво дізнатись, хто ще мав подібні пригоди та як завершились їхні автомобільні романи.



Більше детально дивіться на YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=uQIjpLx1Lv8

Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригон BMW з США? Пишіть у Telegram!  

- Автопідбір BMW: https://t.me/autopodbor_garage_racer   

- Пригон BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer  


 
 
 

Пов'язані пости

Дивитися всі

Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page