top of page

НОВИЙ ПРОЕКТ! Моя перша тачка! BMW E46 на N20

  • Фото автора: Garage Racer Assistent
    Garage Racer Assistent
  • 3 дні тому
  • Читати 2 хв

ОП ОП! Проект відродження: нове життя для BMW E46.


Іноді найкращі ідеї народжуються раптово. Учора мене буквально осяяло — подумав: «А чому б не дістати стару “ E-шку” та не спробувати зробити з неї щось по-справжньому круте?» І знаєте що? Вже з першої хвилини мені ця ідея сподобалась. Це не просто свап — це наш перший серйозний проект за останні три роки. Машина, яку ми давно списали з рахунків, несподівано стала точкою відліку нового етапу.

Знайомтесь: BMW E46



Це була моя перша машина. Колись я купив її у 2016-му або 2017-му — тоді вона була ще “на ходу”, трохи покатався, але згодом відправив на “відпочинок”. З того часу минуло щонайменше п’ять років. Весь цей час вона стояла без двигуна, без догляду, ніби чекала свого часу. І ось ми повернулися до неї.

Авто розташоване на нашій базі, на заводі. Тут, за парканом, і почався новий розділ цієї історії.

Перша оцінка стану: п’ять років простою

Перше, що кинулось в очі — спущені колеса, пошкоджена двері, тріщини на ущільнювачах, стара гума Federal RSR ще з 2013 року. Вентилятор зламаний, частина елементів відсутня. Деякі речі взагалі виглядали так, ніби машину потроху розбирали. Але водночас — замки працюють, кузов не вбитий, все ще є шанс зробити з неї справжній проект.

Всередині був суцільний хлам: якісь шматки тканини, обірвані дроти, старі деталі. Але це не злякало — навпаки, дало натхнення.



Двигун та трансформація

Початково авто мало двигун M54B30, який колись навіть свапали під турбіну. Але з часом двигун віддали, і він заглух у Львові вже через 12 км — провернуло шатун. Після довгих роздумів вирішили: беремо двигун від BMW F30 — новіший N20.

Цей двигун хочемо зібрати з мінімальним бюджетом, але з дотриманням базових норм якості. Наразі у нас є:

  • колінвал на 0.25 з шатунами в стандарті,

  • комплект поршнів,

  • нові прокладки та герметики,

  • механізм ГРМ,

  • коробка передач і маховик з Польщі.

Перед складанням ми помили всі деталі, перевірили різьби, промастили вкладиші. Дуже важливо правильно зібрати поршневу групу — з дотриманням кутів стикування кілець. Навіть на бюджетній збірці не можна допускати помилок.



Навіщо ми це робимо?

Для нас ця машина — не просто купа металу. Це спогади, досвід, і, найголовніше — виклик. Ми хочемо довести, що навіть після п’яти років простою, без жодної надії, можна вдихнути життя в залізо. Хочемо зробити з неї не просто машину, а справжній “корч” — для треків, тестів, перегонів і просто задоволення.

Що далі?

План простий, але амбітний:

  • завершити збірку двигуна;

  • встановити його у кузов;

  • перевірити електрику та живлення;

  • оновити підвіску та гальма;

  • поставити на колеса та запустити.

Це лише початок. Попереду ще багато роботи: налаштування, тюнінг, обкатка. Але головне — ми вже зробили перший крок.

Слідкуйте за нашим блогом — у наступних частинах покажемо, як просувається проєкт, розповімо про проблеми, факапи і перемоги. Ця історія лише починається. BMW E46 отримає друге життя.




Більше детально дивіться на YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=OZAgROCR-dg&t=5s 

Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригон BMW з США? Пишіть у Telegram!  

- Автопідбір BMW: https://t.me/autopodbor_garage_racer   

- Пригон BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer  


 
 
 

Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page