top of page
vselena4

Обзор/Болячки 3л дизеля BMW B57. Самий потужний дизель в світі! На прикладі BMW G30 550d

Оп оп, чергова корисна стаття про двигун BMW B57, ми дісталися найновіших і найсвіжіших двигунів BMW. B57 почав випускатися з 2015 року, ставився на сімки G11 730d.

Є 3 версії двигуна B57: на 1 турбіні з індексом 30d (265HP), на 2 турбінах з індексом 40d (320HP) та на 4 турбінах з індексом 50d (400HP) Версія з однією турбіною ставилася на G20 330d, X3 G01, X3 X5 G05, X7 G07.

Версія з двома турбіна ставилася на: все за аналогією схоже на N57, теж шильдик 40d, ставився на п'ятірки, сімки, X5, X6, X7. Найпотужніша версія 50d ставився на п'ятірки, сімки, X5, X6, X7.


Почнемо розповідь із найпопулярнішої та доступної версії B57 з однією турбіною (264HP)

Тут різниця з попередньою моделлю N57 не така вже й катастрофічна як була в бензинових двигунах, наприклад N20 та B48, N55 та B58. У B57 подібних деталей із попередників не так вже й багато. Тут схоже лише ланцюг, шатуни.


По ланцюгах ситуація схожа як на B47, заміна ланцюга на B57 приблизно на 250000 км, ланцюга приблизно такі ж як B47, N47, N57, 2 ланцюги з трьох такі самі. Середній ланцюг відрізняється від N47, але такий, як на B47.


У B57 алюмінієвий блок закритого типу

Це дає йому більше жорстокості та можливість перетравлювати набагато більше потужності, на відміну від його молодшого побратима В47, де були чавунні гільзи в алюмінієвому блоці, то тут алюмінієвий блок, а в циліндрах йде плазмове напилення сталі, встановлюється, шатуни з попередника N57 однакові, на демпфер крутильних коливань потрібно поглядати після 100 000-150 000 км пробігу.

За ущільнювальними з'єднаннями двигуна питання зазвичай вирішуються до 200000 км пробігу, коли стоїть питання заміни ланцюга, коли знімається клапанна кришка і піддон. Питання раніше можуть виникнути тільки по прокладках олії склянки. У дизелів BMW немає таких систем як Valvetronic, Vanos тому вони в цьому плані простіше залізом і тут менше ламатися. Система подачі повітря 3.0 дизеля однією турбіні йде все за аналогією з попередником N57, на відміну однієї системи. Як звичайно, повітря потрапляє через фільтр ДМРВ і йде до турбіни, тут стоїть турбіна з електронним управлінням геометрії. Далі повітря, як завжди, потрапляє Boost pipe в інтеркулер і з інтеркулера Charge pipe на впуск.

Тут з часом через 10 років може бути проблеми що коли або турбіна пожене масло, двигун пожене масло або КВКГ це звичайно типова проблема всіх дизелів BMW про які ми розповідали. Далі з Charge pipe повітря потрапляє на впускний колектор, тут перехожа ситуація на N57, стоять заслінки, система ЕГР, система ЕГР пропускає через клапан, охолоджувач що охолоджує ці гази. У двигуна B57 є проблема з ЕГР, клапан виходить з ладу частіше, може забиватися/засмічуватися і залишатися відкритим попускаючи без контрольно-вихлопні гази на впуск, це черевато тим, що впускний пластиковий колектор буде прогоряти, плавиться. На B серії моторів є така болячка, що може в радіаторі антифриз просочуватися через метал до газів. У поєднанні з гарячими вихлопними газами з сажею може доходити до займання машини двигуна. Все було схоже на попередник N57 якби не нове нововведення на B57, це двох контурна система, це означає, що подаються відразу відпрацьовані гази відразу на впуск, а на впуску коли машина навалює, тобто великий тиск, при великому тиску ЕГР не щоразу спрацює, воно може працювати на неодружених або на частковому дроселі, коли там не сильно великий тиск, а тут на B-сепіях БМВшники додали ще контур низького тиску. Мембрана КВКГ може порватися після 100 000-150 000 км пробігу

Якщо у Вас раптом будуть перебої з потужністю, нерівна робота, некоректна робота двигуна, то це в основному пов'язано або з клапаном ЕГР, забився впуск і не працюють заслінки або у Вас проблема з управлінням турбіни. Система запалювання: BMW у двигунах B-серії спростила цю систему, прибравши реле свічок розжарення.

Система подачі палива: BMW вдалося досягти більшої продуктивності та меншого споживання палива з кращою екологічністю, це в першу чергу робиться за рахунок підвищення тиску, тут тиск 2500, для твого тиску був зроблений потужніший паливний насос і поставлені п'єзо форсунки.

За надійністю тут все нормально насос занурювальний, ТНВД і форсунки ходять довго і нудно. Система охолодження двигуна: стоїть механічна помпа, вона тут схожа на останній двигун B47, де в помпі є окремий клапан, який керується вакуумом.



На G-сериях стоят такие же крышки на бачках, как и на F-сериях, которые рекомендуется менять раз на 2-3 года, для бензиновых двигателей чаще.

Навісне обладнання: тут все за стандартом, немає гуру, оскільки стоїть електрорейка, генератор не ламається, компресор кондиціонера не ламається. Стандартна рекомендація для роликів та ременя генератора їх треба міняти на 100000-150000 км пробігу.

Система випуску: все стандартно, випускний колектор, турбіна, один вихід на ЕГР під високий тиск, фільтр садіння і там йде вихід під другий контур ЕГР низького тиску. Ось пройшлися за нашим традиційним чек листом для 3.0 дизель з 1 турбіною. Відмінності B57 з 2 турбінами, для 2-х турбін ускладнюється управління наддувом, тут додаються додаткові вакуумні трубки та вакуумні регулятори, але додається модність і стає 320 к.с.

У попереднику N57 було 313 л. У далекому майбутньому можливі проблеми із вакуумними трубками. Переходимо до вишеньки на торті це B57 з 4 турбінами, у попереднику версія з шильдиком 50d була з 3 турбінами на 365 к.с. то тут у Нас із 4 турбінами на 400 к.с. Тут криється набагато більше відмінностей, ніж було в попереднику. Найбільші зміни тут в системі впуску: це те, що тут стоять 4 турбіни, багато ступінчаста система наддуву, якщо в крації, то тут дуже багато вакуумних трубок, заслінок, турбін, геометрій і т.д.

Зі змін, що кидається в очі, це зміни системи впуску де стоїть не звичайний інтеркулер, а система рідинного інтеркулера. Також тут вирішена проблема впуску, що прогорає, через клапан ЕГР, тут стоїть металевий впускний колектор, але він тут стоїть не для того, щоб він не прогорав, він зроблений, для того щоб зробити великий наддув. Підсумки цього двигуна: загалом двигун став більш економічним, тихішим, потужним, екологічним. З мінусів додалася проблема по клапану ЕГР. По ланцюгах B-серія особливо не здивувала все, як і у попередників.

Ми рекомендуємо купити автомобіль з двигуном B57!

Kommentarer


Пост: Blog2_Post
bottom of page