Покупка BMW M4 G82 із США, пошкодження і плани на авто! Яка доля G20 330i із США?
- Garage Racer Assistent
- 6 днів тому
- Читати 3 хв
ОП ОП! Як у нас з’явилась BMW M4 G82: розбираємо все по поличках.
Сьогодні поділимось новим проектом, який точно вартий уваги. Це не просто історія про пригнану машину — це про правильний підхід, ризики, розрахунки і, звісно, крутий результат.
Йдеться про BMW M4 G82 xDrive, яку ми виграли на аукціоні в США.
Клієнт хотів щось цікаве.
Маємо постійного клієнта, який захотів оновити машину. Почали підбирати — було кілька потенційних варіантів:
BMW M3 з механічними проблемами, візуально виглядала цілою, але ми вже знали: зламаний мотор, зняті турбіни, під питанням комплектність. Ми запропонували 39 500 $, але її продали за 44 000 $. І навіть при цьому — витрати на мотор + доставку = близько 80 000 $.

BMW M8 — красивий варіант, але з вирізаним заднім крилом. Також поставили ставку 38 000 $, пішла за 44 000 $. До речі, теж їде в Київ.

Обидва варіанти не виправдали співвідношення ціна/стан/ризики. І тут — потрапляє в поле зору BMW M4 G82. Не ідеал, з пошкодженнями, але приваблива комплектація, повний привід, гарний колір і невеликий пробіг. І головне — реальний потенціал зробити з неї топ за адекватні гроші.
Скільки обійшлась машина:
Мінімальна ставка на аукціоні — 27 000 $.
Ми виграли за 23 300 $.
В Україні вона вийшла приблизно 41 000 $.
Плановий ремонт — ~25 000 $
Загальний бюджет: до 75 000 $
Для розуміння: зараз на AutoRia найдешевша битка M4 G82 xDrive з США — від 105 000 $, а ми плануємо вкласти в авто значно менше — і при цьому з тюнінгом.
Що з пошкодженнями?
На аукціоні все виглядало не так страшно: колесо було на місці, виглядало, що ліва сторона не зачеплена. Але коли отримали детальні фото під час відправки — почали сумніватись. Побачили, що:
Лівий лонжерон — 100% під заміну;
Заклинила турбіна, зламаний актуатор;
Патрубки побиті;
Charge pipe — цілий і буде тюнінгуватись;
Передній підсилювач, рейка, радіатори — пошкоджені;
Нижня частина переду постраждала, верхні панелі — цілі;
Колесо різали, щоб дістати супорт (який залишився цілим);
Розлетілась ступиця, але ціла скоба;
Двері — під заміну, капот — цілий;
Салон — майже ідеальний, є лише вм’ятина на сидінні водія;
Піддон зруйнований, фільтр чистий, без стружки;
Насадка зламано, підрізані ребра — теж потребує заміни.
Що вже зроблено / в процесі:
Знімаємо мотор на повну перевірку;
Замовляємо ходову частину та деталі переду;
Встановлюємо новий лонжерон (ціна — лише 200 $);
Замовили: лобове скло, бампер зі стоковими ніздрями, губу, всі радіатори, нові диски;
Працюємо над фарами (плануємо рестайлінгову оптику);
Downpipe з заблокованим катом — плануємо прошивку під stage 2 або straight pipe;
Після цього — на колеса, і авто вирушає на малярку.
Плани на проект:
Stage 2;
Заниження + спортивна підвіска;
Ефективне охолодження, щоб машина не грілась ні в місті, ні під навантаженням
Перешивка салону (повністю або частково)
Кастомні деталі по зовнішньому вигляду
В результаті — унікальна М4 з характером, яку не соромно показати і на виставці, і на треку
Висновки:
Ми чітко бачимо: з Америки вигідно брати авто тільки з серйозними пошкодженнями, бо незначні часто не виправдовують очікувань.
Приклад — BMW G20: невеликі пошкодження, але великий пробіг = важко продати.

А от BMW M4 F36 Gran Coupe з мінімальним пробігом — пішла швидко і майже за ті ж гроші.

У цьому випадку віримо — ми зробили правильний вибір.
Процес затягнеться десь на 2 місяці, але результат буде того вартий: нестандартний автомобіль з кастомом, готовий для повсякденного кайфу і максимуму емоцій.
Більш детально дивіться на YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=20nk-w0Oh5Y&t=20s
Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригін BMW зі США? Пишіть у Telegram!
- Автопідбір BMW: https://t.me/autopodbor_garage_racer
- Пригон BMW зі США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer
Comments